Subject: Palun minu nimele Deltas ja JIRAs
From: "Tuuli Tsahkna" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Mar 2025 13:58:42 +0200

Hei

Palun minu nimele Deltas ja JIRAs

Võru maakond Võru vald Nõnova küla ja Sooküla küla bussipeatuste rajamise
taotlus

Riigitee nr 25128 Husari-Sooküla-Hinsa tee

Km 1,175 paremal

Km 1,221 vasakul

Km 4,218 paremal

Taotleja andmed allpool

Aitäh!

Tervitades

Tuuli

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, March 6, 2025 12:50 PM
To: Tuuli Tsahkna <[email-masked]>
Subject: Võru valda riigiteedele nr 25128 uute bussipeatuste rajamise
kooskõlastamine

Tere,

Meie poole pöördus Nõnova küla, Saare talu elanik.

Tema kodust läheb mööda hulk bussiliine ning ta on ka nende sage kasutaja,
kuid viimasel ajal bussijuhid ei ole nõus enam tema kodu juures peatuma.
Tema kodu asub riigitee nr 25128 ääres, kus on liiklussageduseks 35 autot
ööpäevas.

Mõlemasse suunda (Nõnova ja Tüütsmäe) jäävate peatusteni on mitu
kilomeetrit maad.

Võru vald oleks nõus peatuse tähistama, kuid vaid juhul kui piisab
liiklusmärgist nr 541a ning ootealadena võiks kasutada põldude mahasõite.
Antud peatuse kasutaja olekski vaid eelnimetatud majapidamine ning
arvestades pöörduja vanust siis on ka peatuse perspektiiv suhteliselt
lühike.

Bussipeatuse tähise puudumisel ei saa meie kohustada bussijuhti seal
peatuma.

Samuti soovib Võru vald tähistada bussipeatuse samal teel teises asukohas.
Sinna on nad juba ühele poole kooliliini tarbeks paigaldanud ka
bussiootepaviljoni.

Palume käesolevaga Transpordiameti tingimusi bussipeatuste tähistamiseks
riigiteele nr 25128, manuses kujutatud asukohtades.

Lugupidamisega

Sander Saar
juhataja
MTÜ Kagu Ühistranspordikeskus
------------------------------------------
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
58558702
Kesk 20 / 63308 Põlva
 <http://kagu.ytk.ee/> kagu.ytk.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.